Huisregels

Voor consumenten die de klus plaatsen

...Toon respect voor elkaar en blijf communiceren.

Communicatie

Blijf communiceren als je ergens niet uitkomt of iets niet zeker weet. Ben je ergens niet tevreden over? Is de vakman niet tevreden? Ga in gesprek en probeer er samen rustig en met respect voor elkaar uit te komen. Lukt dat niet? Drijf de situatie niet op de spits, maar schakel onze hulp in. Je kan altijd contact met ons opnemen via onze contactpagina of stuur een mail naar info@linsta.nl.

.Toon respect voor elkaar en blijf communiceren.

Communicatie

Wees zo concreet en volledig mogelijk in je opdracht omschrijvingen. Uit eerdere resultaten is gebleken dat de vakmannen dan sneller op je klus reageren, omdat ze beter weten waar ze aan toe zijn. De prijsindicaties zullen dichter bij het uiteindelijke bedrag liggen.

.Laat tijdig weten of je in contact wil komen en laat de vakman niet wachten.

De vakmannen houden ervan om alles wat eerder in te plannen. Omdat ze meer klusaanvragen krijgen, kunnen ze al volgeboekt zijn als je te lang wacht. Laat daarom tijdig weten of je in contact wil komen en geïnteresseerd bent in de diensten van de vakman. Laat de vakman niet te lang wachten.

.Hanteer net taalgebruik; ook in de reviews.

Hanteer net taalgebruik op Linsta. Probeer ook netjes te blijven als je iets niet goed bevalt. Linsta probeert je te helpen. Vakmannen die niet doen wat ze zeggen of onbetrouwbaar gedrag vertonen, worden daarom onherroepelijk van het platform verwijderd. Neem gerust contact met ons op als je er samen met de vakman niet uit komt.

.Wees volledig

Probeer zo volledig mogelijk te zijn. Door alles zo volledig mogelijk in te vullen, weten vakmannen sneller waar ze aan toe zijn en kan Linsta je sneller van dienst zijn. Door volledig mogelijk te zijn, krijg je sneller de antwoorden en vakmannen die je zoekt.

.Meld je als bepaalde afspraken wijzigen.

De vakmannen gaan ervoor om hun afspraken na te komen. Meld het zo snel mogelijk als je bepaalde afspraken moet wijzigen. Zorg ervoor dat de vakman niet voor verrassingen komt te staan. Is de klus groter dan je in de offerte hebt staan? Geef dit tijdig door. Er is een kans dat anders de planning van de vakman niet haalbaar is en dat hij meer moeite moet doen om dezelfde kwaliteit te leveren.

.Verwen de vakman en geef hem een kop koffie.

Komen de vakmannen de klus klaren? Wees óók dan vriendelijk en beleefd. Onze vakmannen zullen het ook zeker kunnen waarderen als er goede koffie en misschien zelfs is iets lekkers bij de koffie is. Verras ze en ongetwijfeld doen ze nog meer hun best voor je om het huis of de tuin zo mooi mogelijk te maken.

.Betaal op tijd en wees vriendelijk.

Wees vriendelijk en netjes. Meld het vooraf bij de professionele vakman als er dingen in de weg staan om de klus uit te voeren. De vakman kan hier rekening mee houden in zijn planning. Betaal op tijd en ben je het niet eens met de offerte? Meld dit tijdig en geef een eerlijke, heldere toelichting.