Veelgestelde vragen

Vind hier de antwoorden op al je vragen rondom Linsta

Algemeen

Het plaatsen van een klus kan op elk gewenst moment. Heb je een vraag of kom je er even niet uit? Stuur dan een e-mail naar info@linsta.nl.

Ons kantoor is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 18:00 uur. Wij nemen zo snel mogelijk en uiterlijk binnen twee werkdagen contact met je op!

Nee. Het plaatsen van al je aanvragen is geheel gratis en vrijblijvend.

Middels ons grote netwerk aan kwalitatieve, gescreende professionals brengt Linsta je eenvoudig in contact met de beste hoveniers bij jou in de regio. Geïnteresseerde hoveniers reageren op jouw aanvraag. Je nodigt alleen diegene uit die je het meest geschikt acht voor je opdracht.

Jouw privacy is belangrijk. Wij nemen jouw privacy heel serieus, hierdoor zijn je contactgegevens altijd afgeschermd tot het moment dat je er zelf voor kiest in contact te komen met de door jou geselecteerde vakspecialist.

Wij nemen je privacy serieus! Hierom wordt je geplaatste aanvraag geanonimiseerd opgeslagen. De contactgegevens zijn alléén tijdelijk zichtbaar zodra jij dat wilt en alleen aan wie jij dat wilt. En is uitsluitend bedoeld om in contact te komen met de door jou geselecteerde hovenier.

Een klus plaatsen

Een klus plaatsen gaat heel eenvoudig! Navigeer daarvoor naar de homepage of klik op de button ‘plaats gratis een klus’. Op de homepage vind je een zoekbalk waarin je de soort dienst kunt selecteren (bijv. ‘tuinaanleg’). Hierna volgen er een aantal stappen waarin je de details van de opdracht kunt vermelden.

Ja. Ga daarvoor naar ‘mijn opdrachten’ en klik op ‘bekijk opdracht’. Als je de hovenier die al gereageerd had over deze wijziging wilt inlichten klik dan het vinkje 'informeer vakman over de wijziging’ aan.

Ja. Ga daarvoor naar ‘mijn opdrachten’ en klik op ‘verwijder opdracht’. Wil je de reden van verwijdering opgeven?

Linsta raadt je aan om voor een vakman te kiezen die een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering heeft. Op het profiel van de hoveniers wordt dit expliciet vermeld. Het profiel van de hovenier kan je zien door naar je persoonlijke dashboard te gaan. Ga naar 'mijn opdrachten', klik op de tekst 'vakmannen uitgenodigd' en klik vervolgens op de naam van de hovenier. Dan zie je het profiel van deze hovenier. Heeft hij geen verzekering afgesloten? Dan kan het verstandig zijn om voor een andere hovenier te kiezen.

Mijn account

Registratie kan door op de homepagina rechtsboven te klikken op ‘login/registreer’ en een e-mailadres en een wachtwoord op te geven.

Inloggen doe je door rechtsboven te klikken op ‘login/registreer’ en je e-mailadres en bijbehorend wachtwoord in te voeren.

Voordat je kan inloggen dien je eerst een account aan te maken. Als je wel een account hebt maar toch niet kan inloggen is het verstandig dit te melden aan Linsta via e-mailadres info@linsta.nl. Dan neemt een van onze supportmedewerkers zo snel mogelijk contact met je op.

Indien je je wachtwoord bent vergeten klik dan op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een e-mail met een ‘wachtwoord reset link’. Als je hierop klikt kan je een nieuw wachtwoord instellen.

Overige vragen

Die horen wij graag! Wil je deze vraag sturen naar e-mailadres info@linsta.nl? Of indienen via het contactformulier? Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Vervelend dat er een probleem is opgetreden. Hier horen wij graag meer van. Wil je het probleem melden door een e-mail te sturen naar info@linsta.nl? Ook kan je het melden door het contactformulier in te vullen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Alvast bedankt voor het melden!

Indien je geen (bevestigings)mail hebt gehad en deze wel zou moeten krijgen is dat natuurlijk vervelend! Heb je je ‘ongewenste e-mail’ of ‘spam’ mailbox al gecontroleerd? Misschien staat de mail per ongeluk daar wel in. Helemaal geen mail gehad? Meld dit dan door een mailtje te sturen naar info@linsta.nl. Wij helpen je graag verder!

Ja, het is mogelijk om een 2FA in te schakelen. Dat kan in het dashboard onder het menu ‘Account beheren' door onder het tabje 'Beveiliging' bij het item '2FA verificatie' op de button 'Inschakelen' te klikken. Scan de QR code met een 2FA app zoals bijv. Google Authenticator of Authy. En vul de code in. Klik op 'Activeren'. Nu is de 2FA ingeschakeld! Je kan nu inloggen met de code vanuit de 2FA app. te gebruiken. Wel zo veilig!

Staat je vraag er niet tussen

Neem contact op met onze community experts. Wij helpen je graag verder!

Contact opnemen